Back on Track met je visuele jaarplan!

door | Back-2-Paper, Case, Teken lekker zelf | 0 Reacties

Voor de ondernemers van Amstelveen

Hoe kom je weer Back on Track met je onderneming? Waar sta je nu met je bedrijf, welke kansen en uitdagingen spelen daarin een rol. Wat wil jij graag dat er gaat gebeuren met je bedrijf, hoe ziet eind 2022 eruit?

Visualiseren kun je leren

Een krachtige manier om je doelen te bereiken is door ze te visualiseren. Wanneer je ook nog eens zelf tekent wat je voor je ziet, vergeet je dat nooit meer. Spar samen met andere deelnemers over welke stappen er nodig zijn om jouw doelen te bereiken. Je eigen visuele jaarplan zorgt er voor dat jij in 2022 op je eigen koers blijft met je bedrijf.

In deze training help ik jou en jouw bedrijf graag op weg tijdens de training ‘Back on Track met je eigen visuele jaarplan’.


Loop de deur uit met je eigen visuele jaarplan

Na een korte introductie in de verschillende vormen en voordelen van het zakelijk tekenen, ga je mee ‘op reis’ door de basisvormen en tekentools. Door de dag heen werk je aan je persoonlijke visuele woordenboek voor 2022. In de middag wordt het geleerde meteen in praktijk gebracht. Grote vellen & dikke stiften worden gebruikt om het jaarplan 2022 op te tekenen.

We sluiten af met een presentatieronde. Met je eigen plan onder je arm loop je de deur weer uit. Hoe krachtig is dat!

Na de eerste twee succesvolle edities, wordt er een nieuwe dag gepland in het najaar @Nest Werkplekken Amstelveen. Wordt vervolgd!

Nirmala

Fijne dagen! 

You may Also Like..

Boost je business 28/11/24

Boost je business 28/11/24

Nog een paar weken en dan is het zover! Het Future Proof Festival op donderdag 28 november — hét evenement voor vooruitstrevende ondernemers! Ontdek hoe je technologie effectief kunt inzetten en de kansen van digitalisering kunt benutten. Futurist Michel Vos opent de...

0 reacties

Een reactie versturen

Nirmala Balgobind

Op mijn blog vind je voorbeelden van mijn werk en andere zaken die mij bezig houden. Denk bijvoorbeeld aan interne communicatie, participatie, storytelling, gebruik van beeld en kleur, strategie en heldere communicatie.

CATEGORIES

Stel hier je vraag